برگزاری مجموعه وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو «صنعت عمران و ساختمان»

آذرماه سال جاری، مجموعه وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو «صنعت عمران و ساختمان» برگزار می‌شود. این دوره به‌مدت ۱۶ ساعت در چهار بخش و در روزهای پنجشنبه ۶، ۱۳، ۲۰ و ۲۷ آذرماه از ساعت ۸ الی ۱۲ به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
صنعت عمران و ساختمان

در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، مجموعه وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو «صنعت عمران و ساختمان» با هدف معرفی توانمندی‌های فناوری نانو ایران و جهان در صنعت عمران و ساختمان به شرکت‌ها، سازمان‌ها، جامعه صنعتی کشور و عموم علاقمندان و فعالان این حوزه با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، همکاری شرکت‌های فناور و ارائه محققان و فناوران فعال در این حوزه در قالب دوره‌های صنعتی فناوری نانو برگزار می‌شود.

از جمله اهداف این دوره‌ها که با رویکرد فناورانه و صنعتی و در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، عبارتند از:

-معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت‌های فناور موفق در صنعت عمران و ساختمان

-معرفی سیاست‌ها و الگوهای حمایتی ستاد نانو

-تبیین چالش‌ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع در صنعت عمران و ساختمان

-ایجاد بستر تبادل دانش و فناوری بین جامعه دانشگاهی و فناوران و جامعه صنعتی کشور

-ایجاد بسترهای مناسب همکاری علاقمندان با شرکت‌های فناور در زمینه‌های تحقیقاتی، صنعتی، بازاریابی و فروش

در این دوره سرفصل‌های زیر ارائه خواهد شد:

 

شایان ذکر است، این دوره به مدت ۱۶ ساعت در چهار بخش و در روزهای پنجشنبه ۶، ۱۳، ۲۰ و ۲۷ آذرماه از ساعت ۸ الی ۱۲ به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد. افراد حاضر در این دوره همچنین فرصت بازدید مجازی از نمایشگاه توانمندی‌های فناوری نانو ایران در محل ستاد نانو را نیز خواهند داشت. علاقمندان تا روز چهارشنبه ۵ آذرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این دوره از طریق صفحه ثبت نام دوره در سایت ایوند اقدام کنند.

این دوره برای عموم علاقمندان آزاد بوده و شرکت در آن به مخاطبان صنعتی، مدیران، کارشناسان و متخصصان شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع، و همچنین اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقمند و مرتبط به صنعت عمران و ساختمان توصیه می‌شود. همچنین اعضای سازمان نظام مهندسی کشور می‌توانند ضمن تماس با دبیرخانه برنامه و ارائه تصویر کارت شناسایی از تخفیف ۵۰ درصدی ثبت نام برخوردار شوند. در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهی پایان دوره از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اعطا خواهد شد. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل ips@nano.ir   مکاتبه و یا با شماره ۰۹۱۹۰۳۹۹۰۶۱ تماس حاصل نمایند.